Wednesday, November 3

Punya Cinta Baruuu !



Saya mulakan dgn s a l a m a l a i k ! senyumm panjang panjang dulu sblm baca entry kali nih ! Nah , sebijik extra large gamba saya as pemula kemerepekan kali nih . weyy , ni gamba baru . baru td .nampak ! minum air lychee lagi tu! *haus la pulak :P tu gamba without any makeup , any powder or ape2 yg korang rasa blh utk ditempekkan atas muka la . ok , 1 hape pun takde . yg ada , makin bnyk parasit berhabitat atas muka tu adalah :(  Dorang ckp , sy selalu berangan . ada ke patut ? apperdaa . . Sekarang da pun permulaan November . Tragedi oktober da pun berlalu . tragedi ke? *sory,dulu penah gian kat lagu awie tuu . hahahh ! Yes , sy punya cinta baru !
a d a l a h








treett treett treett . . . .









Jeng jeng jengg !












ALPHA VILLA SISTER'S !

yes , bermula kenal KLMU ni la jd penentu aku bergaul dgn sape and siblings baru aku . bermula dgn 10 kini tggl 8 org . kami punya ikatan yg utuh . dan sy sayang mereka .

Sis Malar . Sis Dayah . Sis Atien . Sis Ain . Sis Liza . Ida . Momoy
inn beruntung sbb masuk rumah 3A-7 ni . happy taw . since 1st day . which is bad day inn .
*ahh sudahhh .tanak ingt :'(
baru bape bulan kte tinggal samesame kan .. inn x mengharap ape sgt , cuma 1 je , kte closed each other macam ni :)





sila abaikan red eye ala ala tiger tu ! Aumm !
  




                                             

They're my girls . my super girls . Tenkiee for everything :')

 .............................................................................................................................

Ibu cakap : sekarang syurga bawah telapak kaki ibu . nanti syurga bawah tapak kaki suami .bkn ibu lagi .suami mesti didahulukan . ingat!
abg ejam :  kalau kau nak jd isteri yg baek nanti , kau kene jd anak yg baek dulu .dr ibubapa la semuanya.
abg emy : kalau sekali suami ckp takboleh , so takboleh la . walaupun m'ziarahi ibubapa yg saket .kalau kau buat jugak ,means kau isteri derhaka la .

Dan aku ? still pegang peluk ketat ketat istilah lelaki yg baik utk p'puan yg baik .and p'puan yg baik utk lelaki yg baik . sbb aku pcaye . JODOH , mana awk skg ni ? awk tgh buat ape ? ble kte akan b'temu ? :')
whoa ? tak tak .. aku tak mengharap pun . aku tahu,tuhan uji aku dgn kegagalan lepas utk aku lbh matang & berhati2 dlm memilih ni . saket . pedih wehh . aku cuba lupakan ape rasenye *fobia .
Aku penah ckp dekat housemate ,skg proses membekukan hati . and dia tnye balik , tp sampai bila ? takpelah . *ape ni touching2  ? arghh dah dah ! adoi ..

Terimakasih my Allah The Almighty god . for this happiness . kadang2 perasaan takboleh digambarkan dgn kata kata . kan kan .. apa kata hati ? sy simpan aje .. bia Tuhan je yg tau segala nye ..
Cinta itu buta . Cinta itu tuli . Cinta itu buta tuli . ok la .. tanak buat pape statement dah ! *jahat aku!

...........................................................................................................................

JOURNALIST MEMBER'S

Masuk sem2 baru la aku kenal sape dorang . yang menambah kan fun hari hari aku . mcm cicah lolipop dlm coffee . haha . istilah apela tu kan . aku takbetul bnyk la harini . myb sebab aku tdow lama sgt td . ok ok . sambung balik story . Kawankawan journalism aku antara plg closed dgn aku besides alpha sisters .
kadang2 blh dikatakan sehari suntuk aku spend time dgn diorang .waktu cla ss . lepas class . waktu makan . waktu riang ria bersuka ria . ececehh . we help each other . tu penting aku rasa . sbb aku sayang friendship yg tercipta . so bila nak hapuskan , agak makan dalam lah aku rasa . and aku pcaye jugak , bila ad starting pasti ad ending . 1 hari nanti semua akan bwk own path jugak kan ..mane la tau lepas keluar ni , masing2 da bz dgn ke-WARTAWAN-an . pengacara . and so on laa . .
Meh aku ulang lagi nama diorang . again .

Man . Eika . Meor . Acap . Zul . Ila . Lynn

Diorang blh buat aku ketawa gelak gelak sampai kempis perut wa ckp luu .. yg mampu buat aku ketawa merah merah pipi sampai lupa cerita lama . sama dengan lah alpha villa sister's aku . Haaaaa sumpah la aku boleh gelak gelak sampai nangess kalau dgn diorang ! *jap,apsal ketawa sampai nngis?tu sedih .ok aku change .  Ketawa sampai kebas kebas pipi mulut bagai :D




"Takpe . kau still ada kawankawan sekeliling kau . "  terimakasih :'D



Aku makin boleh lupakan KAU ! :) terimakasih Tuhan . temukan aku cinta baru ... seikhlasnyaa .. Aminn~

.......................................................................................................


 "sis,sungguh menyakitkn mencintai seseorang yg tdk mencintai kita,tetapi lebih menyakitkn adlh mencintai seseorg dan tidk pnah ad kbranian utk mgutarakn cinta pdanya.*i da bce wall u dg sis moy." - puteri nur hazirah si budak kecik . .


" . jgn delete laa dear , btao laa dear , lps inn daa btao kan msty inn rase puas aty . trust me ! :) "
 -momoy,roommate housemate . .


Guys , pendam itu more better bg inn .. maafla .sorry to say . bkn senang nak luahkan sesuatu tu dgn perbuatan or perkataan . inn x pandai tu semua .. honestly .. its ok .. as usual , kan inn ckp inn da bese pendam . Allah knows more . takpe :)
 
 

 


YaAllah.Terimakasih buat sy mampu t'senyum mcm ni balik.N guys,a lotsa tenkiee !



 Cinta satu anugerah yg inndah . iye, sy tau .. still bear in my mind , abg saya penah ckp , kita takboleh salahkan perasaan yg datang . yang hadir .tu pemberian Tuhan. so kte takboleh salahkan ... kalau kau rasa kau mampu , kau teruskan , luahkan apa yg kau rasa .. TAKKK ! inn takboleh .. saya tak mampu . more prefer to "pendam" :)  ohh inn boleh luahkan dekat certain people je . mcm abg .. So ape pun perasaan bkn senang nak delete . ambik masa . mcm bila dah dilukai . it takes time to heal by itself . masa yg akan tentukan . cayalah ... but its ok . Allah will be there 4 me , you and us . trust me .
.  END .

  



No comments: