Saturday, October 30

HIM' S


Ehem ehem ... A s s a l a m u a l a i k u m ! :)
Sy taknak belog sy 1 ni terbengkalai sendirian kesepian dah kali ni . ececeh . EHEM , nampak tak title atas tu ? duhh , 4 sure la blh nampak kan.. *sorry ,mamai sket sbb baru lepass bngun tdow :P Tadi , sy bngun tdow terus gayut tifon . mana tak mamai . merepek banyak da td *embarassing >.<
Entry kali ni . its all about guy . yg sy kenal . syg . care . n totally care !

Org ad ckp , lelaki ni ego . tp saya x rasa abg saya ego . sbb sy kenal abg sy .. dia banyak mengalah . *kdg2 je kot. Saya ckp , " bro , u're the best guy I had ever! " ..
 Nizam and Helmy ..


abang yg selalu saketkan hati aku tp yg selalu protect aku :')
 
 Mohd Helmy Mohd Noor Sham . 23 . Universiti Al-azhar, Mesir .. wahh straight ! tp dlm hati ad ladang bungaaa kate nyee . ngiahahaa . Beliau sgt protect aku . Tapi dekat dia jugak la aku hulurkan makanan if tak habess . haha . ain tau abg banyak bebel bebel and bebel kat ain .. sbb abg sayanggg ain kan . kan kan :')
 
 

abang , nasihat abg ain pegang taw !

Mohd Nizam Mohd Noor Sham . 24 . Universiti Al-azhar,Mesir . Since dulu kami jap gado jap ok . haha . adat la kan . yes , he is single . Tapi kalu nak isi borang , kene jumpe aku dulu . Mcm mana abg aku kate kene jumpa diorang dulu kalu nak b'kawan lg closed dgn aku ! *hahahaa .sgguh ketidakbetulan :D
Abg, ain tggu menghitung hari bila abg nak balik m'sia .. ain tungguuu , ain kate .. cepat la balik .. Dgn beliau ni jugak la aku akan selalu tgk lampu chat dia hijau ke gelap .. kalau hijau je , aku la org pertama yg excited .. conform confirm aku akan tego kaco kaco abg aku ni . pastu mula lah bukak story hati ke hati dgn dia :') Abg ajar ain kuat bila tgh b'sedih . jgn jatuh kan diri sendiri dgn kesilapan yg kita lakukan . Abg selalu jugak ingatkan ain , kalau nak jadi isteri yg baik 1hari nty kena lah jadi anak yg baik dulu .Dan yg samasama frust tergolek pd waktu yg sama satu ketika dulu ..abg kuat , ain pun jd kuat ! Abg , baliklah sini cepat .. macam lama je bln december tu :( 


Maka , tu lah 2 org hero aku . Yg ada utk aku susah senang . Yg sudi dgr keluhan aku . terima baikburuk nya aku . seadanya aku .yg mendidik aku . takpernah ad lagi lelaki lain yg layan aku & terima aku mcm ni . aku takde lelaki lain selain diorang . istilah tepat 'abg angkat' or 'boyfie' . takpe , jodoh ,aku da serahkan kat dorang *give up . hahaa .
 



zick , i rase kte mcm baru je kenal . but its hard to describe u . .

Muhammad Haziq Abdul Raji . itu name dia :)  *betul ke eja nya ? if i'm not mistaken lah .
Ouhh . bkn abang ok . sebaya . we're  friends . since ............... hahaa .  since tahun ni jugak laa . i dunno what to say but he's ok . . yeah .. *jap senyummm panjang ! sbb i have no idea laa . well , dis is azick . tu lah name yg sy panggil tp dia selalu suruh sy pggil dia AWAL ASHAARI :) sometymes , he make me laugh . its adore act .. hahahaa . *jap , nak ketawa tutup tutup muka !
Zick , sorry sbb i took ur picture w/out ur permission .  sorry ye . just one ..
I'm trying to know u more closer as well as i can ..
Ehem ! jap ! sy tau ada org tu tgh senyumm blushing blushing bila baca ni kan ... kan kan .. hahaa .. ok lah org Port Klang , org Port Dickson ni nak bungkus ceritaaa dah .

Kadang kadang ... eh tak , SELALU ... aku berangan kan benda yg tak sepatutnya d fikirkan .kau tahu apa? banyak .. terutama sekali 'appreciating' .. Appreciate the one whos appreciate you . Akan terasa kehilangannya bila dah tak ada . trust me . Aku appreciate abg abg aku as hero aku . aku appreciate azick since first knew him . Saat aku tulis bebelan ni , aku tau & aku sndiri tak mengerti apa yg aku rasa . kau rasa tak? mybe sbb aku sebak tak lama lg aku bakal hilang kawankawan KLMU aku . Appreciate the moment we'd together .

Dah dah laaa *ahaha mcm korang sanggup baca lebar lebar bebel aku ni kan . hampehhss >.<  ok ok .. enough . zip mulut . telan kunci . simpan dalam usus .
Tadaaaaa . Entry kali ni utk anda bertiga ! :)

Ejam Sham . Emy Sham . Azick .

  



 
Dont despair & never loose hope -Maher Zain 


byebyebyeee all my peeps . anonymous . blogger . and sape sape jela ...
daaa lewat mlm ni ! nak g tgk astro *panahan takde astro kat villa hostel :(
Nunyte kaliannnnnnn ! ailaffchu :)





No comments: