Tuesday, July 3

Story lapuk dua kosong dua belas :)

Dear Diary,

  Lama betul tak cakap sorang sorang dekat blog ni. Sememangnya saya mengabaikan nya sebegitu lama. Ecewahh. Weh, korang apa khabar? Rinduuu nak type type ni :') 

Pehh bila tgk balik last entry saya, memang makan zaman lah cite dia :P Banyak yg berlaku dalam masa sebulan. infact, lebih. Berdaki lah kauuuu belog. Tuan empunya ni memang loghat nak type menaip! Hahahh. Err errr.... makna nya since awal tahun 2012 lagi sy tak update kan? Ohmyyyy *annoying punya bunyik -,-" 
Jap jap, SELAMAT TAHUN BARU! happy new year 2012! Ishh malu nyaa dah bulan julai. Sumpah aku ketinggalan zaman nak wish. Journalist lemb's org panggil * please jgn smbung ayat tu. Umpama doakan aku :P


Sebelah tu nama dia Bee. Besauu kan dia. Berat mata memandang berat lagi bahu memikul.
Tu encik hati bagi. kbye.

  Tahun 2012 ni, banyak cerita dia yg tertinggal. Ahahh aku memang suka update benda yg dah basi. Kenangan kata nyaa. Kalau real journalist ni dah kena kick dah kot ni. ok abaikan. Masuk tahun 2012, memang bayak perkara saya buat. Bukan dok diam ternak lemak mengabehkan boreh jo. Ingat gua mcmtu ke? U.U 

Eleven's 2012 DONE-LIST!

1. Killer assignments yg banyak perah otak sampai bole jemur kalau kering.
2. Pengapit to my cousin. Wuuu 1st time tau dak :)
3. New laptop new baby. Hehee
4. Shooting all the time! -_-"
5. New hobby! Memasak, memasak dan memasak yaww! Korang nak mkn pe? ce cakap!
6. 30 03 2012 jugak adalah genap setahun dgn my only one :)
7. Cuba buat part time sambil belajar. 1st dekat Kenny Rogers and second, MonaVie!
8. Exhibitor dekat Hari Belia, Putrajaya. Wooo I gained so much experienced ..
9. Seorang yg berdedikasi tahap melampau pada assignments sampai pernah pengsan akibat letih yg melampau.. erkk...
10. Merealisasi kan impian tgk hot air balloon depan mata gua! walaupun hampeh kecewa takdapat naik :'(
11. And last but not least, dapat Bee dpd sayang. 1st gift yg sgt meaningful from him, speecless much :)

  Dan itu lah dia segala yg saya lakukan spjg tahun 2012.. Err byk lagi bukan tu je.. kalau nak list down kan semua, mmg Deepavali depan pun x abis. ok. Right. let's proceed . Yeehaaa :D


Jeng jeng... Tu diaa pengantin. shes pretty much right? dan aku pengapit. Dah dah ler tuu dok tanya pengapit bila lagi. uitt aku baru doploh la! ceitt muda lagi ngeheheheee *tunjung taring


Hmm, maka disini mereka pun mengambil kesempatan nak jadi retiss di wedding day ini. Anak buah-buahan saya. Hahahaa kciann Izzati dgn Qistina je gegurl. Yg lain semua boboy :P


Presenting......................... Tadaaaaaaaaaa (bunyik dram korea) Family Members!! 
Ni belum full house lagi. Kalau semua complete saya rasa roboh stage. dgn pelamin semua roboh. Pastu pengantin nak dok sopan sopan tang mana daaaa... Love them vely vely much! Mumumuuaaahh! :D

Alright. Tu semua masa dekat Penang. Wedding my cousie, Adik Nor. Early in Feb 2012. Antara kenangan, kenangan dgn family lah takkan lurut sampai bebila pun. Trust me!



Okeng! ni antara art work saya pada muka muka mereka yg malang sbb dah direfleksikan oleh lukisan mcm jimba apa jeh oleh saya. Errr, bukan bukan. mereka yg begitu tersgt bertuah. iye gitu. Ada banyak lagi tp limited kata nya. ngeh ngehh *tolong tepuk muka sy bg sedauu sikit U.U



Ni jiran saya. Diorang kat booth sebelah. Yg biru tu nama nya shahirah. aiyakk jgn fikir biru lain hah! Dosa dosaa! Yg tinggi melayang tu Iqa. and si kecik baju kuning tu Fira nama nya. Rinduuu diorang sgt!
Baru kenal tp mcm dah lama je rasa nya :')



Ahaaaa kite masuk paper taw. Ni sumber dari Berita Harian. Tetiba tgh conteng2 muka org, ad dak pompuan ni pgl sambil pegang paper "akk, ni akk kan?sy nak simpan lah. sbb saya pun lukis muka kat akk hehee". saya mintak nak simpan paper tu pun dia x bg. Dgr kata Kosmo!, Metro Harian, Sinar pun ada. tapi x sempat nak tgk :(




Sini dgn bangga serta tahap kecomelan yg berada di purata yg tak berapa nak tinggi menayangkan pass peniaga.  



Ok, tahap kekusyukan saya berada di fasa maximum. Dont disturb me. I'll kick you softly :)  



Mohon kemaafan sy yg takseberapa nak sopan di situu. Middle, Awal. dia main api. Buat show kat sini. Right, Nuar. Dia pun main api and jadi badut. taknak lah upload gamba dia jadi badut. esok laptop saya mesti rosak, Tgk r :| 




Dah letih buat face paint, after tutup booth pegi jenjalan rerayap 1 karnival tuu. Phewww, nafas takcukup wehh! :3 





Ihik, tomei tak titewww? *derr, lu bole tlg lempang wa x bg lidah wa lurus balik -.-

Dia, Encik Sayang :) 






Si tinggi lampai yg melidi tapi osem! Sepanjang dok tepi dia, saya nmpak dia menjahit je. Yg dia nmpak sy conteng muka org je. Tp kreatif org nya ni. Ni la Iqaa! Nak kenal dia lebih, click kat nama dia tu je. As easy as can :)






Yeayy! Encik hati buat muka joker lepastu dia malu sebab tak jadi then terus buat nama kite kat pipi dia. Eheee, malu kite taw.  Dont be jelly lah ok :D 



Antara kenangan yg susah lupa  pada dua ribu dua belas :)




There you are, my super guys! and that one, Miss Jacinta. Beloved lect :) Masa ni dlm konti. Tgh record jingle memasing. Jingle tu iklan radio tapi idea and hasil sendiri. Ni utk individual assignment. Awesome babeh! 




"Sebelum mengeluh tentang suami atau isteri anda, fikirkan tentang seseorg yg memohon kpd Allah untuk diberikan teman hidup." 

Ok, tu je nak share. Till we meet again.

Salam Alaik~