Friday, November 25

It's All About You, HARIMAU MUDA!



Dear Diary,


Harini dah pun 25hb. Pejam celik pejam celik dah nak end of the month,hmm *sigh.
Rasa mcm sekejap je. Couple week before aku baru je balik PD cuti seminggu. Now currently in Port Dickson again :D 

21hb haritu rasa nya baru je pegi Dataran Merdeka ramai ramai tgk Harimau Muda lawan Garuda tuu. ngiahaa! 

Memang happening memang crowded kot ! but it was fun! Enjoyable! Aku punya semangat and kusyuk tgk match tu senang kata sampai selipar putus pun tak sedau sedauu lah . adoii -___-


before the match started . *masa ni selipar belum putus:P
during the match. screen dekat depan tgh HOT dgn match tp aku? punyaaa semangat takhengat -.-"

After the matched. Yahooooooo iLoveYouuu Malaysia! *ok selipar dah putus dah time nih T.T

And nak dijadikan story, aku pun berjalan dr tgh padang tu ke kereta dgn kaki ayam yang 
jangan nak ayam sgt lah . kalu kucing takpe sebab comel lah jugak kan:P Pehh tak kotor pulak kaki masa tu.
Tapi, aku rasa aku sorg jelaa yang berkaki ayam masa jalan dari dataran ke kereta -__- aduuui maluu .

Hmm gotcha! take a look at this vid ! :)

Pause music blog. Play the video.
kau taknak? saya tak hambek port.

Saya rasa lah kan, ni antara kenangan 2011 yg plg sy takkan lupakan.

Semua berkumpul . semua BERSATU .
HARIMAU MUDA, you're the best ! 

Hah, aku ingat lagi masa penalti ke-3. Fakhri if i'm not mistaken . Ramai takpuas hati kan sbb tendangan dia ala ala kaki terklepet gituu. Aww aww camtu, tp jgn lah nak boo sangat. At least kita dah menang angkat piala kot. Cuba korang yg buat sepakan tu, aku takrasa lah se'best' tendangan si Fakhri tu, silap silap sampai kasut korang yg tertanggal kot, bola terbang tahkemana, So, jgn lah nak kata dia lembik lah apelahh . Haiyaaak -.-


Sian anda, AHMAD FAKRI :P




Ok now untuk adik adik, NAZMI FAIZ MANSOR:) 
Eleeeeh suka lettewwwwwwww. jgn tipu lah cakap taksuka. entah entah tgh blushing woo woo 
tengok Nazmi ni. lagi lagi bila face reaction dia yang tgh bersemangat tendang bola sambil
berpeluh peluh tu kannn. eleh elehh :D Nah hambek ni ! 


*Ramai dok cakap hero diorang nazmi lah, baddrol lah, KFC lah, but for me.. 
Semuanya hero dalam Harimau Muda ni. 
They fight strongly for the match! 
And Praise to Allah, they won! We won! Malaysia won! :)


Err ok lah dah dah laa tu gamba dua atlet tu, Gilaa lah kalu aku
nak masuk kan sorang sorang dgn Thamil nye, baddrol, KFC, and semuanya laa. Haiyakk!

*Ok now aku apa? narrator kat sini ke utk bola -,-"
takboleh diterimapakai mengikut kajian kawan aku . Muehehehehh!
 sbb aku journalist in making. yang belum khatam belajaaa !



Heroes of Malaysiaaa :')

Ok diary, semangat kan sy. Haritu Malaysia lawan Syria pun saya tak lepas tgk!
Masa tu dekat kedai makan. then taksempat nak balik siap mintak izin dekat pakcik kedai tu nak duduk  depan tv dia.

Tv dia punyaa lah kecik . Haaa ramai ramai berhimpun jemaah depan tv tu. Tp paling best, aku sorang lah wanita terakhir and paling depan sekali. First line caraaa punya! Makin berdetik waktu match, makin increase spirit level aku :D

Ohh memang cara! Aku taksabaa untuk match ahad ni pulak . Malaysia Vs Bahrain barangkali.
 Err memang konfem! Ayuhhh Chaiyok!

Come On Harimau Muda !

P/S: Huntongggggg lah dapat 30k each player:P 

Syira Azlan, sister-in-law wannabe :)
I-Allah Aminn . Tu adik Encik Hati saya. 
Okbyee~


Goodnight Diary ! 

No comments: