Tuesday, August 16

Could it ease the pain? -.-




S a l a m guys . 
i do really miss this . 
hey know what, bila saya sedih . terasa . saya tulis belog . saya takmampu luah . saya luah kat belog .
Selain berdoa menangis bersujud pd-Dia, saya takmampu buat lain dah rasa nye . 
Kekadang hati saya bertanya , masih ada tak ruang maaf ni utk dia? 
hati saya taksenang sayang.

Ye,dia terasa . so do I ! 
bila saya terasa, takkan nak marah marah ? so better saya lebih senyapkan .

i lost my inner strength . this couldn't be happen -.-


Dear Belog,
I'm alone . i do make the same mistake to the same person .
Apologize is not accepted huh ? i know the everybody-makes-mistake .
i do really know . Kau pernah? Pernah duduk sorang sorang dalam perpustakaan kolej lepastu something buat kau terasa sgt sgt sampai airmata laju je keluar . hati kau macam tersentuh sgt . macam terguris . macam mencalarkan perasaan kau . Apa yang main dalam fikiran kau masa tu, "YaAllah, sabaaar kan aku." walaupun berulang kali kau sebut 'kenapa aku????' dalam fikiran kau . 
KAU PERNAH ? 
Pernah rasa tak ?

Terus saya buat entry fer this post . Sambil tggu kawankawan yg lain dtg ni, sementara nak pujuk hati supaya taknangis kat sini, better i do something for make me calm . much calm . so, teruss je teringat belog

I am wasted away .
I made a million mistakes.
Am I too late?

forgive me .

Naah, have u heard " I'm not afraid of dying but I'm afraid of losing you " .. did u ?

He's the only reason -.-

P/s : You'll always be in your life . even if I'm not in your life .

bye peeps . salam *kawankawan dah dtg.nak buat assignment.

*syg,IMY :')

No comments: