Wednesday, June 22

J U N E dua kosong satu satu sudaaaah !


S a l a m A l a i k !
Ahhaaaaaaa sedabak besaau foto saya sbg pembuka diari laah ! :) Err now bulan berapa ? dah berhabuk rupa nyaa diari kesayangan saya ni. dah sem4 pun saya ni. dah makin gomok pun saya ni. dah punya impian baru pun saya ni. dah in a relationship pun saya ni . .  *Errr chop chop ! lets proceed ! :P 
Cuba try jenguk jenguk last entry bawah ni bila . ngeheheee :P lama kan kan ? 
ingat dulu da nak delete account blog . *aishhh sayaaaang la ! oke giant photo atas ni koleksi lamaa .

Almost three months . now baru update balik . and sepanjang tiga bulan ni, bnyk yg terjadi banyak yg saya pelajari . Ohh yeah ! Encik carta hati saya :) 


  r a z i m a n


ohh bytheway readers, saya takboleh and takdapat nak bebel banyak utk entry ni . saya kene tdow awal laaa :( after 2days admitted dari hospital . then, doctor ckp kene banyak rest . banyaaaak sgt . ni pun lemah lagi . pray for my health, guys . tenkiee . 


kiri : kak dayah and i .
middle : me . myself . and i
kanan : kak eika and i  

Conclusion : tiga tiga ni gambaa lama laah . tp yg lama tu laah kenangan :')

Tuhan tahuu ape yg kita rasa kan ? walaupun kita takbgtauu Dia . bukan mcm manusia . susah utk mengerti . Tapi saya tahuu, tiada duka yg abadi .and saya percaya ni . Setiap penyakit yg kte dapat, salah satu penghapus dosa? betul kan . . I-Allah, Allah tahuu ape setiap hambaNya inginkan . Aminn :')


Kawan kawan and facebookers,

3hari lepas, mungkin saya malang -,-"
*Err bukan malang eh,just takbernasib baik ajeee :P
keluar outing dgn sir and the other journalist but ended dengan ke-pengsan-an saya kat monorail chow kit . 
Yes guyss, i know ni bukan for the 1st tyme but da banyak kali kan . . since high school lagi . 
Rase nye laa kan kalu kat hospital PD tu, mungkin da ter-save berlambak kot record sayaa kan . *sebab tu laah plkn pun kene reject :(
but haritu, saya just d anta dekat HKL. yelaah dekat kan . Doctor cakap , too weak and blablablaa .
Hahahaa . Actually nak ucapkan alotsaaaa tenkiee to zul helmi . dieja . sis dayah ainie . and encik carta hati saya, raziman 

Just bole bersyukur kat Allah and terimakasih banyak banyak sangat kat diorang :') 

Okae . bantal and ubat dah panggil tu . saya kene chowww . 

S a l a m guyss . 

Muchosss Love !

Bui Bui ~

No comments: