Wednesday, February 9

Public Relation Class


 kawan : akk taktau la nape dgn handpone ni . nak rosak kot .ishhh ! 
aku : nape? tmpt charger nye longgar?hehe 
kawan : tgk fon inn jap boleh? 
aku : blh .ambik jela. 
kawan : eh takpe ke?takde tgh main msj ke ape ke? 
aku : takdela.nak main msj dgn sape nye . 
kawan : emm mane la tau . kwn ke , bf ke? takkan xd main msj?? 
aku : takde.kalau ad pun msj kejap2 jela.nape? 
kawan : bf? takde ?? 
aku : nope.tak ada 
kawan : *tersentak & cepat beliak mata kat aku 
aku : laa? 
kawan : tipuuu lah ! takkan takde ! xpercaye lah!ke gado ? 
aku : aduhh mne ad .mmg takde.mke tipu ke ? 
kawan : inn, bkn ape.inn yg mcm ni susa nk caye kalau kte takde couple . 
aku : *senyumm ajelaaaa :)




Tapi untuk hatinya aku, biar lah aku seorang aje yang tau kenapa sampai sekarang aku takberteman itu yg dimaksudkan selian rakan rakan & family . Tuhan akan tunjukkan aku . mungkin . Yang betul betul menghargai aku sejujur ikhlas nya dia menerima aku seadanya. yang tahu menjaga sape itu kaum hawa . bukan dgn cara mengasari memukul mereka.
But, i do love my life now. i'm not lifeless, i think! thankyouuu, Allah :')


kalaulah hari hari seceria domo ni .... alangkah !

- no matter who broke your heart, or how long it takes to heal, u'll never get through it without ur friends .



No comments: