Tuesday, January 18

a lotsaaaa tenkieee to MOMOY DARLA !



Selamat Datang ! S a l a m A l a i k :)




ukirkan senyuman yg manis ituuuuuu. ekekekee. inn just nak taklimat pendek je hari. memandangkan masa pun mencemburui kite. *dah knape aku ni? ok ok. guys, inn terharuu sgt dengan housemate inn sorg ni. baru baru ni dia buat latest entry utk belog ni and she dedicate special 4 me. sape tak terharuu kan :') kami memang boleh d katakan banyak persamaan.kami sama org nogori. wakaka. paling penting, nama ktorang sejibik sama tahuuu tak ! Weee~ 


N U R . A I N 


Ok lah . ambik jelaa copy paste entry dari belog dia ni. Moy, terimakasih oke :')


, Just for you Inn Charm ! :)

 . today aku nk story kt korg pasal housemates aku yg seorg nehh .
she is NUR AIN BINTI NOOR SHAM .
a.K.a 
Inn Charm . :)
9teen , takin' Diploma in Journalism , from Port Dickson .
addicted to make over her face , photoshoot , pink , choclate , journalist and etc .
dea nehh sgtsgt baek aty , and she also kdgkdg bole jdy sgtsgt blur .
[errr , sorry* inn ]
that's the fact ryte ? hehhe :)
dea nehh suke potong bila org cakap ,
and jugaa selalu bila org tk abes cakap lg dea daa do something 
yg selalunye tkde kena mengena dgn apehh
yg kitorg belum abes cakap ,
at the end , dea jugaa yg malu and org gelak kan dea .
hehhe tapey dea tk kesahh bila org gelakk kan dea 
cuz dea pun join gelakk kan diri dea sendiri . HAHA :D
24/07/2010 aku start kenal dgn dea ,
which is the date that aku mula mula masuk kt Alpha Villa .
dea org PERTAMA yg aku kenal ,
and yg aku buadd kawan ,
first day kenal ,
dea nehh sgtsgt talkative ,
sgtsgt humble and sgtsgt baekk aty .
thank GOD ,
cuz first day b'jauhan dr family ,
aku daa dapadd kawan yg cm dea nehh . hehhe :)
dulu masa dea broken heart ,
aku sendiri tk sanggup tengokk dea sdeyhh ,
bwk dea g HKL ,
kesian kt dea cm org hilang laki ,
err tapey mmg ad kena mengena pun , hee
always crying , always think that herself is nothing .
pernah satu malam tho ,
aku mrh dea cukup cukup ,
kesian dea , [errr ,sorry* inn .] 
but lastly aku pujuk dea guna text msg ,
aku cakap aku mrh dea bkn sbb aku benci dea tapey aku sygs dea as frens .
aku tk nak dea sdeyhh and aku nk dea be a strong girl.
nehh dugaan and ujian utk dea .
sekarang dea sdeyhh sbb boi tho ,
but one day dea akan lupa sikit demi sikit and have a better life .
then now ,
aku betol betol proud dgn dea ,
dea membusy kan diri dea dgn dunia journalism dea .
even aku tahuu dlm hati dea mmg susah utk dea nk lupe kan that boi ,
cuz it's have been 3 years they all been together
but now it's nothing worth for her ,
just tears , sadness and painful for her .
satu demi satu kisahh sdeyhh dlm edop dea ,
dulu pernah jugaa laa satu rumah Alpha Villa and kengkwn Journalist dea ,
risao and of course sdeyhh laa ,
cuz dea daa nk berhenti dr KLMU .
adoihh~ that tyme aku tk tahuu papehh pun ,
then housemates aku cakap yg dea nk berhenti dr KLMU .
ouchhh~ ! cm nk jatuh jantung aku dgr ,
then one day ,
tyme aku nk balekk Seremban ,
aku engadd lg , tyme kt KL Sentral tggu train nk balekk .
ad no yg tk d'kenali called ,
aku pun lmbadd lmbadd laa angkadd ,
then bila angkadd sore nehh cm aku pernah kenal ??
ehh INNNNNN ! :)
tapey napehh dea nanges nanges ???
dea story semua dr A-Z .
mmg kesian sgtsgt , if aku kt tmpadd dea pun aku msty akan ekodd cakap ibu .
aku pun ekodd nanges jugaa tyme tho ,
yelaa , aku nehh daa laa kuadd touching gakk ,
lagi lagi if org ngadu kt aku benda yg sdeyhh ,
tk pasal pasal KL Sentral banjir dgn a.mate aku , kehkehkeh ! :)
dlm train , aku asek cakap jehh dlm hati ,
lps nehh aku tk dapadd daa nk gado gado manje dgn inn . awwww*
HAHA :D
tk dapadd daa nk gedik gedik ,
tk dapadd daa nk komplot kena kan inn dgn housemates yg laen .
but bak kata kak DAYAH AINIE ,
our house leader ,
miracle will happen .
ALLAH lembut kan HATI ibu inn supaya tk bg inn berhenti .
ALHAMDULILLAH .
aku tk hilang kawan , housemates and roomates . ngee~
now ,
aku harap sgtsgt that one day she will get someone yg betol betol
boleh JAGA hati dea , JAGA dea dgn sincerely .
and aku jugaa harap that one day all is she's dream will come true .
sekarang dea daa HOT , daa CHANTEK , daa ad ramai KAWAN .
daa ad ramai yg ADMIRE kt dea , hehhe :)
see , now you have evrything laa inn .
tk payah sdeyhh sdeyhh lagi okay ?
semua org kt sekeliling inn sygs kan inn tau !
Alpha Villa's Sister , Journalist's Gang ,
even makcik tepi jalan yg jual pisang goreng tho if dea kenal inn ,
dea pun sygs inn jugaa kodd , hee :)
fo Inn Charm ,
saya sayangs awakk tahuu !
thanks cuz baekk dgn moy ,
even kita pernah ad crisis dulu ,
inn tetap layan moy dgn baekk ,
sorry and thanks fo everything ya darl ??
always love you laa besties ! 
mwahhmwahhx* :)
HAHA :D
tc of urself okay ?
jgn bg org pijak KEPALA inn tahuu !
jgn terlalu baekk sgt dgn org ,
nnty org amek kesempatan ats kebaikkan inn .
engadd okay ? :)
emm kehh laa , 
nehh jehh yg dapadd aku bebel kan pasal housemates aku nehh .
ngee~
tenkiee fo reading . :)


.............................................................................................................................

Hah, maka itu lah yang di 'elaborate' kan pasal sy. Momoy, inn sayangggg moy jugak oke . ILY velyvely much :') tenggggss for this . . .

click here  :  momoy darla

Naaaaah ! siap promote . teehee . sape sape blogger tegar yang tgh tahade koje tu view view lah. bukan itu shj, malah rajen rajen kan lah diri anda menjadi follower beliau . sekiann terimakasih . jaga diri, kesihatan dan utamakan keselamatan di jalanraya . Assalamualaikum :D



ingat masa ni lagi tak ? hahaa . mesti nak ketawa kan kalu flashback balik :')



buhbyeeeee guys . 


f u l l s t o p  sudaaaaah .

No comments: