Thursday, August 12

tiba - tiba ?

s a l a m A l a i k .

readers . viewers

rasa skejap je pagi tadi aku baru update belog aku .
yg berbulan tak hupdate .
tapi skg rase nak conteng colour colour lagi diary type aku ni .
sebab nye , aku tgh bosan . uishh buhsan nye tahap dewa dewi lagi ni .
aku tggl sensorang . housemates semua da keluar .
Ad yg pegi class , blk kampung . . .
Hah wndo0o aku ! kat rumah pee dee . . . . . . . . .  >.<

Alhamdulillah aku still bersemangat nak bebel bebel kat sini wlaupun pose .
Pose bkn hlgn . hehee :P
aku bkn bckp pun . ak jaz type je .
kan kan . . .

Semalam , aku pegi class dgn 4 org housemate aku even laen laen course .
bila da laen laen course , mkne nye tyming pun bkn lah slalu sama .
ye  takk . ( korang iye kan jelaa oke )
so , smlm kelas dorang abes awal kot . pukul 5pm .
aku ? kul 6 . lewat sejam je kot .
tp bayangkan dr villa aku kat wangsa maju ni yg patut sampai campus klmu dlm 20 min jd sejam .
sbb kami naek public transport . bkn lrt lerr .
tp bas .
and bukan bas LEN SENG !
tp metro bus .
haha . sape sape yg tau knape dgn bas Len Seng tu sure korang tersengih .
aku takk kutuk . .
aku x ckp pun bas tu buruk ea . . . . . 
cuma bas tu oldies sket . hehee :D
ape ape pun transport jgk .
asal sampai campus / villa !

aku tggl sorang sorang skg . tp xdela rase sunyi cam slalu dah .
sbb rumah kami da ad TV . yeayy ! ( credit to kak dayah )
Tenkiee sis dayah . ILY bnyk bnyk . . !
kalu sebelum ni pun mmg ad screen besa punye .
siyess aku takk tipu wo0o .
bulan pose nih ! >.<
tapi channel yg same jeh .
korang tauu ape ?
screen cermin kat hall rumah aku . mcm tgkap . sgt besaa wehh ! haha *excited
betul betul m'hadap klcc & kl tower (nice view !) . mesti korang kate aku ni jakun kan .
yelaa budak pee dee . ape la tau . takat slalu nmpk pantai laut ada lah .
kihkihh :D

So far rumah aku blh d kate kan kaya raya dgn makanan . hee ~
ad biskut , roti etc .
plg penting , maggi jgn ckp la mcm mane bertimbun timbun ouhh .
haha . tp aku tau , xleh mkn maggi slalu kan kan ..
nty jd pelupa lah , wmbut gugur lah , etc la .. 

Oke . one more , rumah aku kan dekat tau dgn jusco wangsaMaju .
pastu , depan tu ad bazar Ramadhan . yummy ! *eih apehal lak tetbe yummy ni .
hahaa lapo lah tuu =,='
crowded taw bila tyme ptg ptg . jual tu jual ni bagai .
tp yg jual mcm2 tu yg best tuu .

Tapi . . . . .
aku rasa kosong jugak kat sini .
sbb aku x pernah x sambut puasa dgn parents aku .
and ni la 1st tyme puasa w/out my parents , my fame . . .

dulu . .

" ibu , ain nak bkk pose mkn ayam masak cili api taw . buat pedass pedass smpai tebako lidah bibir k "

" ibuu . . . bkk pose nak minum cincau syrup . nak cincau original punye . beli seringgit tuu "

kalau dulu , sng je aku mntak ibu aku nak makan minum ape jeh . . ikut je selera aku & family aku .
tapi skg , aku kene buat semuanya . pendam je rasa kepingin terliur nak makan itu ini cam dulu .
org kata , ni lah d namakan berdikari . semuanya buat sendiri . tanpa ibuu aku dgn aku lagii :'(
oke . point aku sbnr nye = aku rinduuuu sambut puasa kat rumah !

Kat villa , aku nmpk relax je . mcm takk kesah pun dpt blk pee dee ke takk .
tp dlm hati aku , Tuhan je kot yg tau cmne aku rase .
Pergghh ! tacingg jugak . .
kalu bdk lelaki pun lh sebut sebut rindo0o nk blk hometown memasing sambut pose , apatah lagi aku yg kaki sensitip ney . Hadoiyaii . hehee .

Takpe lah . nty p'tengahan bulan aku blk . dpt jgk pose sama sama dgn fame aku .
kan kan . . . .

Nak tau tak , sbnr nye aku penat . letih lah .
Lappy aku pun naek panehh da ni . kang meletop tebako sape nak ganti .
ececehh . takde nye aku on smpai tebako kot  >.<

yeah , well . .

Aku harap pasni dgn aku aktif blk diary belog aku ni . .
dpt release kan sedih aku skg . xpela .
maybe ramai yg taktauu & tak fhm .
sape sape yg fhm tu angguk jela oke .
yg tak fhm tu , Lu Pk lah Sendiri ! Hee~
walaupun down , aku kne up up jugak !

chill innCharm ! u go girl  >.<


aku da janji . takkan menangiss tacing tacing lg sbb BELIAU . bak kate housemate aku 'mengabehkan boreh' . aku strong !



Ok lah . den nak poie duluu . . . Bukak pose nanti jgn gelojoh taw . Pastu jgn tak p terawih. Wotan kang !


Chauu Ching Chauo0o ~  



. . s a l a m . .




No comments: