Sunday, August 15

Melodi Hati tujukan utk si DIA . . . .


Salam . Hello . Hye Hye !
Saya rinduuu kawankawan seronggeng saya!
haha . tibe tibe jeh kan .
xd ape sgt lah . sbnr nye baru je lepas siapkan homework .
legaa rase nye kan kan ..
h m m m . . . .

Tak . sbr nye ad 1 tujuan aku hari ni . aku nak 
tnye , penah tau korang pendam jeh pasaan smpai da berbuih buih nak meletup letup ?
Tu lah yg aku rasa skg . tp berat nye tu sampai aku sndri tak boleh nak luahkan camne .
Sory la kalau aku terjiwang hainey , iye baby diary :P cehh .
Haha . .

Dengan lyric bawah ni je , da cukup utk gambarkan pe yg aku rasa skg .
dan plg penting kalau si dia  terbaca , saya nak ucapkan kat sini jutaan ribu riban TERIMAKASIH yg tak terhingga .
Tapi at d same tyme aku tau ape yg kau nak sbnr nye . so , tak payah kelentong aku .
takpe la . aku x boleh bukak mulut lebih lebih . ni public . itu privasi .




Lagu ni rentak hati saya skg . kempisss jeh rase hati den ni hah sekarang . sbb kosong .
tak percaya takpe :)

Alaa mcm korang jugak , kalau frust ke , sedih ke sure ad lagu yg korang suke dgr . buat korang feel abess . kan an .. Thehehee >.<
takpe . aku phm . ladies . it's a ladies-normal-things . .
betul ke ape aku ckp nih . men hentam kromo sokmo jeh :P
takpe la . asalkan kalian dpt grab ape yg den ni ha nak smpaikan ..
=.='

bye bye  h e a  r t . . . . . . . . . . 


Ok la . ini lyric utk awak . seludup keluar terusssss dari ulu hati saya . T_T



TITLE  :  SELEPAS KAU PERGI .

Selepas kau pergi
Tinggallah disini ku sendiri
Kumerasakan sesuatu
Yang tlah hilang d dalam hidup ku

Dalam lubuk hatimu
Ku yakin kaupun sbnr nya tak
Inginkan lepas dariku
Tahukah kau kini ku terluka

Bantu aku membencimu
Ku terlalu mencintaimu
Dirimu begitu ...
Beerti untukku ...

Kau telah mencinta
Dan dicintai kekasihmu
Ini tak adil bagiku
Hilanglah damba tinggallah hampa

Lupakanku dalam tidurmu
Yang pernah mencintaimu
Kau memang tercipta
Bukanlah untukku

Selepas kau pergi
Tinggallah disini ku sendiri
Kumerasakan sesuatu
Yang telah hilang d dalam hidup ku . . .



Setiap bait bait lirik tu menusuk hati naluri aku yg lembut ala ala teddy bear aku ni . . .
jap jap . hati aku nih meruntun nak bg dengo lagu hasil lirik td tu .




From LYRICSMODE.COM lyrics archive





l o n e l y . i t s  m e . .



s u n y i . . . . . . . .
h a m p a . . . . . . 
sure korang pelik . apsal lah dgn
dye ni . iye , aku mmg tgh down !
tp aku cuba lupe kan tu semua dgn
m'busy kan diri aku . aku x patut
takut . Kwn Family sekeliling aku
still ada always support aku . . .















Forget d times he walked by , Forget d times he made you cry . .
Forget d times he spoke your name , Remember now your not d same . .
Forget d times he held your hand , Forget d sweet things if you can . .
Forget d times and Dont pretend , Remember now he's just your dreams . .



. . Kepahitan  h a r u  s  ditelan dengan keriangan . .

S a l a m A l a i k , k a l i a n . . . . . . . . . .  . .

No comments: