Wednesday, September 14

Sayap kiri wanita nya itu utk suami ~




Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh ! 

facebook-ers tegar malam ni sehat sehat ke ? Takdaa demam turun naik macam saya ea? 
Hehee seksaa ohh bila keadaan mcmni. moga Allah berkati lagi :')
Saya godek godek album lama lama dalam laptop. tadaaaaaaaaa~ jumpa banyak gamba & folder tahun lepas expecially masa Aidilfitri last year . *betapa aku rindu kau aidilfitri 2010 :')
Still bear in my mind. this photo was taken by Sharifah Ismail . One of my lesboo. 
Masa ni raya dekat area rumah Faiz Mokhtar *rinduu kau jugak kawan!

Mungkin dalam mood raya lg ni walaupun tak sedaa2 class dah start:P
Err saya dpt mengumpul cecah ratus ratus jugak wet raya okayy.so tu membuktikan blum lagi dewasa tapi remaja muda gituuu :D 

Terus terang kata kan, saat saya taip taip mende alah ni, saya d selubungi misteri . ehh silap, d selubungi selimut yg menebal ajeee. Demam panas . dah 2hari tak jamah apa2 makanan . batuk batuk teruk . Apa lagi . Ya Allah, andai begini cara nya Kau hapuskan dosaku sdikit demi sedikit, aku redha. 
Aku wanita yg rapuh hati nya . 
Yang lemah tulang nya .
Moga aku semakin tabah sabar dgn perjalanan ku dari-Mu .





YaAllah, dengarkan lah doaku pagi kesunyian begini . Aku menunduk mohon pada-Mu, tuhan.

Rebahku dan bangun nya aku hanyalah keranaMu, ALLAH...

YaAllah, aku hanya insan biasa yg akan sentiasa m'harapkan keredhaan Ilahi...

Jadikan aku wanita solehah utk adam soleh ku, YaAllah . 

. r a z i m a n .

Kau panjangkan dan berkatilah hubungan kami hingga ke akhir hayat, Ya Allah. sesungguhnya Engkau maha mengetahui apa permintaan hambaMu ,YaTuhan....

Saya bertuah dilahirkan sbg wanita.perempuan.. terimakasih YaAllah :')

Buatmu Wahai Wanita Soleh...

wahai wanita solehah
jangan risau akan jodohmu
kerana muslimin yg bijaksana
takkan terpaut pd wanita,
hanya pd kecantikan atau lirikan senyuman,
pada bicara yg menggoda,
atau pada pujuk rayu seorang wanita
yg meruntuhkan iman nya.

Sesungguhnya hanya lelaki adalah pemimpin pd wanita..
andai belum sampai jodohmu
anggaplah bahawa lelaki yg kau nantikan itu,
sdg m'bina sahsiah kepimpinan nya
bagi memimpin dirimu
kerana pd wanita itu pasti ad kekurangannya
dan lelaki yg benar benar layak
pasti akan hadir buat dirimu.. 
Untuk Melengkapkan mu ......

Aku hamba mu yg lemah YaAllah.... 

Budak kecik comel Anis yg sgttt care :')

Tengok tu. officially dr wall Inn Charm . wall saya ler tuu :)
 TQVM Anis Amirah budak comel 

Setiap insan saling sayang and ambik berat kat sesama sendiri ...



Anak kak zura yg skg ni dah makin besaaau and hensem:D

Semua dah lain . Dulu sekarang . selua taksama :'(






Lembut bukan hiasan .
bukan jua kebanggaan .
tp kau sayap kiri
pada suami yg sejati .


InsyaAllah, Aminn (:

saya dah ketandusan sebarang idea. saya cuma mampu berdoa . Tawakal lah pd Dia selain ikhtiar kita .

Salam Alaik peeps ~
                                                   

No comments: