Thursday, February 24

YOU dont feel me like i feel YOU !


Haluuuuuuuuuuuuuu ! s a l a m A l a i k ! 


mereka beratur . tapi bukan ni yg saya nak katakan  >.<


jap nak rembat masa sikit utk belog kesayangan . lama nyeeee tak hupdated ! 
takada ape sgt nak cakap . just nak luah 


awak, saya rinduuuuu awak! SANGAT !


Dulu , sebelum awak muncul hidup sy happy . but sunyi .

Bila awak dah ada, sy lagi happy . tp sekejap je sy rasa happiness tu, awak . i told u i'm not the one for you kan . but i still do love u, sayang .

Kini, saya happy tp sgt sgt lesu . hati . tu lah yg lesu .Dorang taktau ape yg saya rasa,awak . sebab luaran tak menunjukkan perasaan dalaman kan . orang nampak sy macam kosong kosong kesedihan. tapi dorang taktahuu bukan . . 


Iye sy still concentrate and focus on my study. previous class ada yg sy missed tapi bukan sebab ni but sebab lately ni sy selalu sakit . iyelaa demam batuk sampai suara kene tarik :P  

Saya ingat lagi pasal malam tu but taknak la mention kat sini . bialah only certain people yg tahuu. maybe till now awak taktauu ape reason saya tibatiba naik marah kan . as i told u, saya memang kuat pendam . bialah saya sorang je tahuu. itu privacy ini public . awak, saya tahuuu if saya takde dah pun awak still ok je kan . skejap je awak ade pgganti . awak tak bgtauu pun saya tau . yelaaa, a person like u .... 
BUT
saya still pegang katakata saya and cara saya . 

Perempuan yg baik utk lelaki yg baik.saya selalu mencuba utk jd seorang wanita yg baik utk lelaki istimewa saya.takkan macam orang lain.

Iye, saya tahuu and sgt tahuu siapa saya nak dibandingkan dengan awak . 


for capital letter after 'E'


benci tapi rinduuu . kau penah rasa tak ?


Last but not least utk dia , saya harappppp sgt awak pegang katakata awak.janji awak.

please dont change your love for me . but change your attitude . 

only hope . is it ?

aireallymissyousayang.theoldyou.


P/S
: jarang kannn baca when she say something ni jhiwang jhiwang ? ngeh3 .. but entry kali ni sory la kalu yg takpaham tu . buatbuat fahamm jelaa -,-" 

Eh kejapppp .ade lagi story saya nak moryyy . jyeaaahh !

Harini saya takpegi class. but i have my own reason . so saya stay rumah sorangsorang . buhsannnnn . after mandi abd basuh baju saya pegi cari makan ape utk lunch . pk punya pk . decide pegi mcD je . ngidam filet-o-fish lagi . aik? 2minggu lepas makan filet-o-fish, minggu lepas makan filet-o-fish, minggu ni makan filet-o-fish jugaaak. haaaah . conclusion nya,tiaptiap minggu saya ade makan filet-o-fish . memang ni je yg saya order kalu ke mcD tuu . ngeh3 :P


I loved the way you felt so strong
I never wanted you to leave
I wanted you to stay here holding me
I miss you
I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while
And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know
I miss you

-MileyCyrus 


Know what, punya beratus ratus lagu dalam phone and mp4, ada satu lagu je yg ulang ulang and ulang . that song suits me . express my those i feel . nak tahuu apa? lagu yg anda andaaaaa tgh dengar skg ni laah .

                           Big Big world - emilia :')
                                                                
i am a big big girl in a big big world 
it's not a big big thing if u leave me
but i do do feel that i do do will
miss u much . miss u much . . . 

And yes, it is for YOUU . 


takecare of yourself . buhbyeeeeeeeeeeee ~

No comments: